zaterdag 16 april 2011

Slecht, Slechter, Slechtst...

De vraag is: begon de reeks met Paars-II, of met de onafzienbare reeks Kabinetten 'Balkenende' (die ik dan voor het gemak maar als 'een geheel' zie)?
Want die kabinetten 'Bak-ellende' waren Slecht, of zelfs Slechter (dan wat er aan vooraf ging). Dus dacht ik, onverbeterlijke optimist als ik ben: "Het kan nooit slechter; dus alleen maar beter worden als we door die zure, nee rotte appel heen zijn...!

Helemaal fout dus! Want 'Flutte-1' (laten we hopen dat het bij '1' blijft!), is weer veel Slechter dan het voorgaande. De vraag blijft dus, ik vrees nog een hele tijd - laten we hopen dat ik het weer fout heb, is dit nu 'Slechtst'? Of kan het hierna weer Slechter?? Voorlopig zitten we met dit aftreksel van de Amerikaanse Tea-Party, en met de hollandse, mannelijke versie van Sarah Palin en consorten opgescheept...

Iedereen sterkte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten