zaterdag 30 juli 2022

RUBRIEK 'MAARTEN ZEGT / ZEI': Maarten zegt(3): 'De economie van Duitsland gaat volgend jaar compleet instorten!' / PUTIN'S ENERGIE-OORLOG / EU RUSLAND VS. EUROPA /

MAARTEN ZEGT / ZEI'(3):

al een week of twee geleden: "De economie van Duitsland gaat volgend jaar (2023) compleet instorten!".

Nu vond ik dat een niet te verifiëren stelling, dus mijn veel herhaalde vraag de laatste twee, drie weken luidde: 'Kan je dat nader specificeren? Betekent dat: 10% economische krimp? Of 2%? Of..?

Maar helaas: die toetsbare cijfers kwamen tot op heden niet... Toch hamerde het Orakel van Porkuni er iedere keer op dat 'ik zijn voorspelling direct on-line diende te zetten..!' Hij vermoedde (definitie-)trucs van mijn kant, vermoed ik... 

Dus bij deze!

 

Aart Dekker heeft het voorrecht regelmatig zijn oude Frisol/R coach Maarten H. van Gent – a.k.a. Het Orakel van Porkuni, Estonia – te spreken en vergast te worden met diens inzichten. Dat ontaardde nogal eens in een weddenschap. En dat leidde weer tot het inzicht dat je maar beter niet kunt wedden met van Gent, tenzij die weddenschap in zwart op wit geschreven staat. Aangezien de ouwe rot daar niet aan begint wordt er tegenwoordig weinig meer gewed... Maar uitspraken als “100% zeker … wint!” komen nog met regelmaat uit de mond van de oude wijsgeer. Af en toe deel ik die hier... 

De stand wat betreft Uitgekomen, Gelogenstrafte, dan wel nog Niet te Beoordelen Voorspellingen tot nu (per   -  -  ) toe is:

Uitgekomen:                1

Gelogenstraft:             1

Niet te Beoordelen:     1

(AD)

 

1 opmerking: