woensdag 29 mei 2024

EN ALWEER BLEEK @deGROENE HET #FORMATIE VELD GOED TE OVERZIEN! Schoof kandidaat premier / SHARTIE AART DEKKER kabinet #engerds1 - Schoof; #gevaarlijkcapabel /

 

SHARTIE AART DEKKER

Schoof kandidaat premier ... kabinet #engerds1 - Schoof; #gevaarlijkcapabel 

Wat mij vandaag in toenemende mate verbaast:

- al die politieke ´duiders´ en ´kenners´, die deden alsof deze man uit het niets kwam, alsof ze nog nooit van hem hadden gehoord.

- ik ben echt geen full-time politieke junkie - zoals veel van de bovengenoemden, die er zelfs voor worden betaald! - toch ken ik deze man al decennia lang, en weet ik hoe hij in het verleden  - door mensen die dagelijks te maken hadden met zijn beleid en denkbeelden - als ambtenaar! - werd geduid; als de bouwer van een systeem met tenminste ´nazistische trekjes´ en dan druk ik me nog wat aan de zwakke kant uit... (voor mensen die echt serieus van gedachten willen wisselen wil ik het 1-op-1 wel verder toelichten), het internet wordt geacht ´alles bewaard te blijven´, dus eenieder moet het kunnen vinden!

- ik had nooit gedacht dit te zullen zeggen; maar ik had 100x liever Marco Pastors in zijn plek gezien!

- vandaar: #engerds1 - Schoof; #gevaarlijkcapabel

(AD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten