zaterdag 29 januari 2022

SHARTIE AART DEKKER / 'SEASON IS COMING' / TOEVALLIG GESTRUIKELD OVER EEN OUD KNIPSEL: 'Cameron Crazies' / NCAA MEN'S BASKETBALL RIVALRIES / DUKE /

 

SHARTIE AART DEKKER - TOEVALLIG GESTRUIKELD OVER EEN OUD KNIPSEL 

Het Blijft een Onvergetelijke Ervaring....the 'Cameron Crazies' (@DUKE) 

Mensen die me al lang (en nauwgezet) volgen zullen wellicht zeggen 'Daar heb je het al (veel) vaker over gehad!'

Maar anderen weer niet...

Ooit  - ik geloof dat het 1998 was -  maakte ik mijn eerste Amerikaanse Basketball Trip, en op die trip was na een lange en lastige/zeer vermoeiende reis binnen 24h na aankomst mijn allereerste live bijgewoonde College-wedstrijd  Duke Blue Devils vs. North Carolina Tar Heels...

Zo'n beetje het 'The Rivalry aller Rivalries als het om Mannen College Basketball gaat...

En dat werd dus een ervaring om nooit te vergeten, vooral dankzij de studenten Fans van Duke die zo'n beetje de gehele onderste ring van Cameron Indoor bevolkten, en geen moment stil waren en geen moment stil stonden (zitten deed al helemaal niemand)! 

De toch erg solide gebouwde zaal  - voor zover zichtbaar voor mij Rots op Rots -  daverde op zijn grondvesten; niet alleen door het gespring van die Fans, maar vaak ook door het Geluid dat de pijngrens niet zelden overgschreed...

Binnenkort staan al die Rivalries weer op het programma, en ik geloof dat deze zelfs gratis te zien is op ESPN..!

(AD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten