woensdag 12 juli 2023

SHARTIE AART DEKKER / AANRADER! / FANTASTISCH INTERVIEW PODCAST: Willemijn Veenhoven interviewt Leon Verdonschot over o.a. Ronnie Flex & de liefde / KUNSTSTOF /

 

 *

SHARTIE AART DEKKER - FANTASTISCH INTERVIEW PODCAST

Willemijn Veenhoven interviewt Leon Verdonschot over o.a. Ronnie Flex & de liefde

Ik zat in de auto  - voor mij de momenten waar ik het meeste radio luister -  en viel middenin het Kunststof-interview van Willemijn Veenhoven met Leon Verdonschot, toevallig twee van de 'Media-mensen' die ik het leukst en meest interessant vind.

Het eerste deel  - dat ik dus gemist had en nu aan het inhalen ben -  ging over het nieuwste boek van duizendpoot Leon Verdonschot; een boek over de rapper Ronnie Flex. Óók leuk en interessant...

Maar in het tweede deel ging het over Verdonschot zelf, zijn fanschap van Bruce Springsteen, en (vooral) over zijn liefdesleven. En dat werd dus  - ook omdat Willemijn op dreef was, en de twee een overduidelijke geweldige klik hebben - één van de leukste interviews die ik in lange tijd zag, hoorde of las.

Een echte Aanrader dus!

Je kunt het beluisteren via de bovenstaande Twitterlink, of via de Podcasts van Kunststof  ---  Hier  ---.

(AD) 

Meer kunststof op de  site van Kunststof.

 *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten