dinsdag 21 december 2021

SHARTIE AART DEKKER / DE JEUGD HEEFT DE TOEKOMST!: Ik ben natuurlijk een ouwe lul...maar Serious Request geeft me in Sombere Tijden altijd weer Spirit / GOEDE DOEL 'DE WERELD REDDEN' door het steunen van het WNF /


#SeriousRequest #NOS #reaction

SERIOUS REQUEST: Veertien jaar Glazen Huis, hoe zag dat eruit? Reaction!

Fondsenwerver

SHARTIE AART DEKKER - Serious Request (2021) - Krijg Ik Energie van! 

Ik ben natuurlijk een ouwe lul(van inmiddels 62)...(net als -wellicht?- een flink deel van de mensen die mijn posts volgen..?) 

Maar als ik Ergens Warm van Word...

Energie & Spirit van Krijg...

Dan is het wel Jonge Mensen in Actie voor het Goede Doel..!!!

En nu ze met hernieuwde energie, nieuwe ideeën weer terug zijn in het Glazen Huis, en het het om het allergrootste Probleem van alle Problemen  - Klimaatopwarming en het Vernietigen van de Natuur -  gaat, al HELEMAAL!!!

Jammer alleen dat het  - de slecht getimede, niet zo slimme Lockdown van Flutte-III op zijn laatste benen, alweer op een vrijwel ontmenselijkt plein moet gebeuren...

...maar "Ach, een Kniesoor die daarom Treurt...

...Dus DONATEURT!!!!!

(AD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten