maandag 11 mei 2020

DE KRITIEK OP DE CORONA-AANPAK ZWELT AAN: Heel veel Vragen van de Nederlandse Longarts David Prins


Videoboodschap van de Nederlandse Longarts David Prins over de Aanpak van de Coronacrisis in Nederland; Vragen, heel veel kritische Vragen...

Bestaat er zoiets als toeval? En kan er ook teveel toeval zijn? Schiet er maar op. 😄
    • Paul Klaver Geweldige video. Kort, to the point, genuanceerd. Grote klasse.

  • Fo SImons Achter dat mislukte vaccin Mexicaanse griep zat dacht ik mede dierenarts Osterhaus, die daar volgens Erik Buis een huis aan overhield.
    Lijkt me in ieder geval redelijke taal.
    En het klopt Hugo de Jonge heeft net als de meeste politici geen medische achtergrond.
    Meer bekijken

  • Aart Dekker Vooral heel veel kritische vragen, en die mogen wat mij betreft altijd gesteld worden. Daarnaast is het jullie bekend dat Rutte/VVD, het CDA en zeker ook Bill Gates mijn vrienden niet zijn. Censuur is nooit goed. Wel probeer ik altijd 'advocaat voor de duivel te spelen' en dat is zeker in Coronazaken denk ik belangrijk... Daaruit komt voor mij deze vraag: in een crisis is een beetje leiding van bovenaf wel noodzakelijk, anders wordt het een grote chaos...dus: welke concrete maatregelen hadden anders gekund of zelfs gemoeten, en hoe dan? En welke zijn niet genomen die wel hadden gemoeten? Ik heb de video trouwens gedeeld op mijn Blog, met deze vragen erbij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten