vrijdag 25 februari 2022

MUZIEK: Henny Vrienten - 't Ouwe liedje (1991) / TOEVALLIG OVER GESTRUIKELD /

 

Henny Vrienten - 't Ouwe liedje (1991)

17 jan. 2013

Henny Vrienten - 't Ouwe liedje, 

van het album: Mijn hart slaap nooit, uit 1991 

 

zo oud als de wereld is 't ouwe liedje 

en 't gaat over liefde of liefdesverdriet

iedereen zingt 't, dus zing ik maar mee

waar zou je anders over zingen, ik heb geen idee

 

en 't is simpel, zo simpel 

iedereen kan het, iedereen doet het 

ja 't is simpel, zo simpel:

ik vin je lief vind je lief

 

't is allemaal gezongen, 't is allemaal gezegd 

het kan nou eenmaal beter in een liedje uitgelegd 

alles lijkt op alles en alles is gedaan 

zoek niet naar iets anders, daar komt het niet op aan 

 

en 't is simpel, zo simpel 

iedereen kan het, iedereen doet het 

ja 't is simpel, zo simpel:

ik vin je lief vind je lief 

 

en kan niet zonder 

maar gaat dat toch ooit voorbij 

heb ik weer een reden voor een lied, 

er zijn er drie: ik wil haar, 

ik heb haar, ik ben haar kwijt 

 

en 't is simpel, zo simpel 

iedereen kan het, iedereen doet het 

ja 't is simpel, zo simpel:

ik vin je lief vind je lief

 

hebban olla vogala nestas bigunnan 

hinase hic enda thu

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten