maandag 23 januari 2012

Ricky Rubio komt op stoom...

Toegegeven: Minnesota wint nog niet zoveel, en ook: Utah is niet het allerbeste team in de NBA.., Maar dat gezegd hebbende, terughalend de toenemende kritiek van vele insiders en experts, zeker het afgelopen jaar, vind ik het toch wel erruuug leuk om de volgende highlight-reel van Ricky op mijn weblog te kunnen posten, want ik geloof in de 'stellar-future' van deze jongen in de NBA, en dat sinds zijn 14e, en heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken (thamks Henk!). Nu wel ff waarschuwen: ik denk dat er best nog moeilijkere tijden gaan komen voor deze briljannte basketballer; hij zit nu nog in zijn NBA-witte-broodsweken, er komt een moment dat tegenstanders hem helemaal ontleed hebben op de videotafel, en dat tegenstanders hem nog liever het veld uit rammen dan zich laten dollen (vraag het Steve Nash maar eens!)...daar zal Rubio zich dan doorheen moeten vechten...maar ik denk dat hem dat uiteindelijk ook wel zal lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten