dinsdag 10 juli 2012

Crazy Questions aan en Leuk Filmpje van Frank Vogel vinden? Lezersvraag-2

Hieronder een kort (local) interview met coach Frank Vogel van de Indiana Pacers. Nu heb ik gelezen (in Sports Illustrated - Yhe Unassuming Seven (12/03/2012)) dat hij als kind met een ongelofelijke 'ball handling trick' de Dave Letterman Show heeft gehaald.


Het filmpje waarin Frank Vogel zijn stunt herhaalt heb ik gevonden: Pacers' Frank Vogel spins basketball while brushing his teeth Blijft nog over: het filmpje van het jongetje Frank Vogel, ik heb gezocht naar het filmpje op Youtube, maar (nog) niet gevonden. Wie helpt? Laat het me weten hoe en waar je het gevonden hebt, en ik zet het direct online op deze Weblog... Om een ideetje te geven van --zo'n optreden bij Letterman--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten