maandag 12 november 2012

Liegen loont (voor Nederlandse politici)!

Hoe dom kun je zijn?! Voor mij is het allereerste criterium bij het bepalen van mijn stem bij Verkiezingen: 'Is de politicus/partij waar ik eventueel op wil gaan stemmen EERLIJK?' Om daar op het moment van stemmen een redelijk beeld van te hebben, volg ik de politiek redelijk intensief als dat maar enigszinds mogelijk is, tegen de Verkiezingen probeer ik Debatten, Interviews, etc, te volgen en steeds vraag ik me af "Is deze persoon eerlijk?" Ik denk op deze wijze, deze vraag met een flinke accuratesse te kunnen beantwoorden; het komt maar zelden voor dat ik, in een periode na Verkiezingen tot de conclusie hoef te komen dat ik het verkeerd heb ingeschat, zowel in negatieve als in positieve zin.

Maar blijkbaar doen heel veel mensen dit NIET ZO, of ze zijn er heel SLECHT in; de onderstaande grafiek van opiniepeiler Maurice de Hond (peil.nl) wijst dat duidelijk uit.
De HELFT van de VVD-kiezers, slechts 2(!) maanden geleden, is nu namelijk al afgehaakt! Waarom? Omdat Mark Flutte niet alleen een windbuil is, zoals ik allang betoog, maar ook een ordinaire LEUGENAAR! Iedereen kon dat weten, want hij liegt de hele tijd, maar het meest duidelijk was dat in het eerste debat waar hij en Emille Roemer aan meededen; Roemer probeerde Samson, die er op voorbereid was en hem counterde met "...meneer Rutte, nu doet u het weer! ... Liegen! Net als tegen mijn collega Roemer in het vorige Debat..." Nu was het de beurt aan Rutte om te schutteren, Roemer viel als een baksteen, Linkse Kiezers gingen naar de PvdA, Rechtse Kiezers, die liegen in een Debat tegen Roemer 'niet erg, maar sterk(!) vonden' gingen allemaal naar de VVD, en het resultaat was deze regering die, op basis van het afgesproken Regeerakkoord NU AL VIRTUEEL GEVALLEN is, was het resuktaat....

En, oh o wat een verrassing: Rutte gaat door met Liegen, of met het niet nakomen van Beloften (ook een vorm van Liegen (nl: Kiezersbedrog). En nu is het land voor Rechtse Kiezers TE KLEIN... Rutger Castricum in PowNews: "...die KUTPARTIJ van jullie!", tegen Zijlstra. Zijlstra: "Je hebt niet op ons gestemd?" Castricum: "Ja, juist wel! Daarom: Kutpartij!". Hoe dom is Rutger Castricum? En met hem miljoenen andere Rechtse Kiezers? De SP had een minder drastische variant van Inkomenafhankelijke Zorgpremie in haar programma, dan de VVD nu akkoordeerde....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten