zondag 20 april 2014

NCAA Tournament (Men's Basketball), 'March Madness'...

Wat gaat het toch snel als de Conference Tournaments eenmaal afgelopen zijn; dik drie weken, en wat begon met eerst 340 teams, is dan terug bij 68, 64, cumuleert in een Winnaar; in dit geval UConn. (Vlak) voor, tijdens en vlak na die tumultieuze drie weken wordt er een massa lees- en kijk-materiaal geproduceerd, geen mens -en zeker ik niet met mijn problematische ogen en lage energieniveau- kan dat allemaal tot zich nemen, al zullen er 'Madmen' (en Women!) zijn die dat wel proberen...

Dus open ik e.e.a. (een klein deel slechts) van die stortvloed in mijn browser, en als ik dan ff tijd (en zin) heb, bekijk ik dat beetje bij beetje nadat het allemaal klaar is.

Zo kwam ik deze korte clip tegen: over de laatste keer dan een Nr.7 Seed 'de hele zaak' won, dat betrof Virginia (let trouwens op het eerste beeld; daar is de huidige NBA-coach Rick Carlisle (Dallas) te zien als speler):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten