vrijdag 24 januari 2020

SHARTIE AART DEKKER / HET LEVEN / MIJN MUZIEK: Del Amitri - 'Driving With The Brakes On' / TOEVALLIF (WEER EENS) OVER GESTRUIKELD /



SHARTIE AART DEKKER

Mijn Leven in Muziek...It's Hard to Say You Love Someone (Something) whenDriving with the Brakes On, when Swimming with your Booots On...

'Muziek...dat gaat over Emoties...ALTIJD!' sprak een van mijn Beste Vrienden ooit...
En natuurlijk wist ik dat ook best, alleen soms komt iets even extra hard en definitief binnen...

Ik ben weer eens  - the Story of My Life! -  ergens in een lastige situatie gedoken, een situatie die lastig is voor Ieder1 die betrokken is, maar voor mij  - in mijn omstandigheden, met mijn gezondheid -  misschien nog net ff een tikkie lastiger...het weer op poten krijgen van een Basketballvereniging in Zwaar Weer...

En dan kan je heel veel doen, op punten ook nog best veel voor elkaar krijgen, in zo'n situatie staat Ieder1 onder druk, hebben veel mensen het zwaar en/of lastig, en kom je dus regelmatig in riskante situaties...kan het gemakkelijk clashen, crashen zelfs... Want het is nu eenmaal lastig...en dan gebeuren er dingen die beter niet kunnen gebeuren, werkt het lot ook nog weleens een beetje tegen, worden er dingen gezegd (of gedaan) die beter anders (of niet) gezegd (gedaan) kunnen worden...lastig!

Toevallig spuugde mijn Random Ipod/Wekker het bovenstaande nummer van Del Amitri, dat al decennia af en toe  - al dan niet toevallig -  voorbij komt uit...en toen kwam dat extra goed bij mij binnen...

Prachtig!

(AD)

Del Amitri - Driving With The Brakes On

5,51K abonnees
Music video by Del Amitri performing Driving With The Brakes On. (C) 1995 A&M Records Ltd.

Del Amitri Driving with the Brakes on (with lyrics)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten