woensdag 12 september 2012

Hoe is het mogelijk! Falende (of is het nog erger, want niet objectief?) Media, CPB

Ik kwam er dus pas op de valreep van de verkiezingsdebatten achter; de CPB-cijfers betreffende de uitwerking van de diverse verkiezingsprogramma's kwamen uit vlak voor wij terug waren van vakantie, dus ik had  nog niet alles kunnen lezen...

Marieke Stellinga vroeg Wilders op de een na laatste dag van de debatten: "Maar meneer Wilders, u heeft uw belangrijkste programmapunt, uittreden uit de Europese Monetaire Unie, niet eens laten doorrekenen..!"

Hoorde ik dit juist? Ja! Wilders kwam er dus mee weg dat hij DAT PUNT NIET heeft laten doorrekenen!

Waar zijn we dan mee bezig in dit land?
Waarom heeft het CPB niet gezegd: "dat rekenen wij dus niet door!", of hebben ze bij elk cijfer van de doorrekening erbij vermeld "Plus of min 100-200 Miljard!"

Waarom laten de Media die gek nog gewoon aan het woord? Waarom boycotten ze hem niet gewoon?"

En waarom laten ze zich door hem piepelen als hij na lange tijd van voorbereiden op een afgesproken debat, vlak van te voren 'gewoon' afbelt?

Dat begrijp ik dus niet..! Zal wel aan mij liggen...

Wilders op verantwoordingsdag, Gehaktdag in de Tweede Kamer. Een parasiet dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten