vrijdag 22 juni 2018

HEY LEON, GA JE OOK? / HEY AART / CRUCIALE SUPPORT VOOR ORANGE LIONS: De Top-5 Redenen voor Leon Kersten om naar MartiniPlaza Groningen te gaan voor Nederland tegen Roemenië&Italië

Hey Leon:


Ik ben benieuwd naar jouw Top-5-redenen om naar MartiniPlaza te reizen op donderdag 28 juni 2018, 

om aanwezig te zijn bij:


NEDERLANDSE ORANGE LIONS  vs. ROEMENIË 

DE Beslissende WK Qualifiers Game voor Oranje om door te gaan in de ultieme ronde voor WK-Kwalificatie.

Hey Aart:

Ik ga omdat ik:


1. Liefhebber ben 

2. Erg benieuwd ben naar wat Oranje kan (onder druk) 

3. Ik graag de internationals van buiten de Eredivisie aan het werk zie 

4. Denk dat het weer een ‘historische’ avond kan worden 

5. Verslag doe voor de NOS

Ik ga niet want:  Geen sprake van! 

Hey Leon:

Zou je -in aanvulling op je eigen Top-5-redenen- ook een Top-5 willen maken van redenen waarom je vindt dat anderen/iedere zichzelf respecterende Basketball Liefhebber in en rond Nederland deze wedstrijd zouden moeten bijwonen?

1. Omdat het leuk is 

2. Dit het vlaggenschip van het Nederlandse basketbal is 

3. Een kolkende Martiniplaza een belevenis is 

4. Oranje elke steun nodig heeft en verdient 

5. Je ziet hele andere (betere) dingen dan in de Eredivisie 

En hoe zit dit aangaande de wedstrijd: 

ORANGE LIONS vs.  Italië op zondag 1 juli 2018?



Heb je in aanvulling op je argumenten hierboven voor die wedstrijd nog iets toe te voegen?


In feite gaan exact dezelfde redenen op, aangevuld met het feit dat Italië een topland is. Hoewel de NBA’ers er niet bij zijn is de selectie van een kwaliteit die we zelden zien op de Nederlandse basketbalvelden. De sfeer rond die ploeg en de stunt die Nederland kan uithalen (ruime winst op Roemenië is wel een voorwaarde) kan iedereen een bijzondere avond opleveren


LEON KERSTEN




Kaarten zijn    ---  Hier  --- te bestellen.


Tot slot:


ik wil je/iedereen vragen om na het invullen van het bovenstaande, de vragen ook door te sturen, te delen, te bellen, ...etc, etc, naar mensen die je kent;



NEDERLANDSE ORANGE LIONS  vs. ROEMENIË - DE Beslissende WK Qualifiers Game voor Oranje om door te gaan in de ultieme ronde voor WK-Kwalificatie.



Ik ga omdat ik:

1.
2.
3.
4.
5.
Ik ga niet omdat:




-zou je -in aanvulling op je eigen Top-5-redenen- ook een Top-5 willen maken van redenen waarom je vindt dat anderen/iedere zichzelf respecterende Basketball Liefhebber in en rond Nederland deze wedstrijd zouden moeten bijwonen?

1.
2.
3.
4.
5.



En hoe zit dit aangaande de wedstrijd:



ORANGE LIONS vs.  Italië op zondag 1 juli 2018?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten