woensdag 29 april 2020

iBASKETBALL COLUMN / JONGE VINCE CARTER PLAYGROUND STYLE ('THE RUCKER') / POËTISCH BESCHREVEN DOOR MARNIX LAMERS: 'Ik dunk dus daarom ben ik' / VIDEO /


Vince Carter @ Rucker Park Windmill Alley Oop Throwdown

Took this Ole' School Vince Video and upped the quality for your viewing pleasure! Old skewl Vinsanity was DIRTY!

Ik dunk dus daarom ben ik


‘It’s over’, gebaarde Vince Carter ergens in de finale van de NBA dunkcontest in 2000. Die was ook voorbij op dat moment. Hij was oppermachtig. Superieur. Hoog springend, hard en ook gewoon heel mooi stijlvol dunkend. Ik genoot. 

Iets met teugen die vol zijn, jeweet. En dacht terug aan een paar jaar tevoren. Haarlem Basketball Week, editie 1996/1997. Vince (met o.a. Antwan Jamison, Ed Cota en Serge Zwikker) mokerde enkele prachtexemplaren door de Kennemer. Ongelooflijk..............
......
...

De hele korte Column van Marnix Lamers op iBasketball.nl   ---  Hier  ---



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten