woensdag 26 november 2014

Ook wel eens (vaak) gek van de callcentra die alleen maar dienen om de 'Verantwoordelijke (...)' af te schermen van zijn/haar Slachtoffer?

Vaker en vaker gebeurt het mij - en ik denk dan dus IEDEREEN! -, dat ik aan de ene kant gebeld word - door welk call-center dan ook - maar altijd met afgeschermde nummers (Dat zou dus VERBODEN MOETEN WORDEN! Zij bellen mij (vallen mij lastig) en dan mag ik niet weten wie er belt!?!, en 'waar is dan de Regering (Flutte-2 dus) als je ze nodig hebt? Juist...!),

en aan de andere kant dat je een boete hebt gekregen (vaak onterecht natuurlijk), of dat een brief of mededeling die je krijgt ONBEGRIJPELIJK is en je dus wilt bellen voor opheldering, of dat een dienst of product dat je hebt afgenomen niet deugt, en dat je dus de verantwoordelijke wilt bellen; maar dat er een call-centrum tussen zit dat alleen maar dient om vragen af te vangen, dat geen enkel mandaat heeft om problemen op te lossen, en dat gewoon weigert je door te verbinden met de verantwoordelijken die zo'n mandaat wel hebben.

Youp van 't Hek voerde een jaar of wat actie tegen deze hufterigheid (toen van de telecomprovider van zijn zoon):



MIJN VOORSTEL IS:
als het je weer eens overkomt, dit nummer klaar hebben staan, en bij geen resultaat, het keihard in de hoorn laten blazen. Laten we er een wereldwijd Volkslied van maken - The Anthem against Jerks! -


Faith No More - (NEW SONG) - Motherfucker (Live in Poland)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten