dinsdag 27 december 2016

NBA LEGENDS / CITAAT WIJSHEID: Tim Duncan's San Antonio Spurs Jersey Retirement (Full Ceremony, 40 minuten)

Citaat:
"Good, better, best.Never let it rest.Until your good is better,and your better is best."

-Tim Duncan


Het was mijn eerste bezoek aan het Amerikaanse College Basketball; binnen 24 uur zag ik een memorabele Duke vs. UNC, en in de dagen daarna ik mocht rondkijken bij beide programma's. Toen ik bij Duke was werd me gevraagd of ik het leuk zou vinden bij een 'Locker Room Meeting' van de Duke spelers en een groep van Nike die prototypes van nieuwe schoenontwerpen aan de spelers zouden tonen. Ergens halverwege die ontmoeting vroeg een van de Nike-mensen de spelers om hun mening over collega spelers; hij voeg ze onder andere wie zij dachten dat de grootste ster zou worden van de college-spelers van dat moment, "Wie denken jullie dat de Grootste Ster wordt, Jamison(UNC) of Duncan (Wake Forest)?" Er werd wel over gesproken, maar vrij snel was het oordeel unaniem: "Tim!" Ze blijken gelijk te hebben, en nu is het 19 jaar later...


Tim Duncan's San Antonio Spurs Jersey Retirement:



Tim Duncan's San Antonio Spurs Jersey Retirement (Full Ceremony)



Tim Duncan kwam wel terug naar de training van de Spurs; om te werken met Pau Gasol:


Tim Duncan returns to San Antonio Spurs Practice to play 1 on 1 with Pau Gasol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten