woensdag 12 september 2018

KORT INTERVIEW VAN FRED ROGGEN MET CHARLON KLOOF: “Ik kom om op de wereldkampioenschappen te kunnen spelen” & 'Meet Charlon Kloof'(2015)


Meet Charlon Kloof(2015, 3min48)

Gepubliceerd op 25 aug. 2015

&

 
Een kort recent Interview van Fred Roggen met Charlon Kloof over het aankomende WK-Qualifiers window met de wedstrijden tegen Hongarije (vrijdag 14 september, 20h, Topsport Centrum Almere) en uit tegen Litouwen (maandag 17 september):


Charlon Kloof “ Ik kom om op de wereldkampioenschappen te kunnen spelen”

Vandaag had ik even kort contact met de sympathieke pointguard van het Nederlands team Charlon Kloof, ondanks dat hij volop bezig is met de voorbereidingen op het komende seizoen bij UCAM Murcia, vonden we toch even een gaatje. We spraken over zijn club Ucam Murcia en over het NMT.
UCAM Murcia

Afgelopen seizoen had ik zeker een goed seizoen bij UCAM Murcia zowel in de Spaanse ACB als in de FIBA Champions League, maar ik wil elk seizoen beter worden. Eén doel is om een grotere rol te bemachtigen binnen het team ten opzichte van het afgelopen seizoen.  Daarnaast willen we dit keer de Spaanse play-offs halen en zullen proberen wederom de ‘Final Four’ van de FIBA Champions League te bereiken.
 

NMT en WK
Dat laatste is zeker ons doel en we zullen er alles aan doen om het te bereiken. Ik kom om op de wereldkampioenschappen te kunnen spelen, en ik verwacht niets minder.
Ik denk niet dat het iets gaat uitmaken dat wij pas kort bij elkaar komen voor de wedstrijd tegen de Hongarije, terwijl zij nu al bij elkaar zijn. We weten hoe we willen spelen en wat we moeten doen. Wie samen blijft werken gaat deze game winnen.

Suriname
Ik wil basketball in Suriname tot ontwikkeling brengen en heb een basketball Academy in Suriname om de jongeren te begeleiden met hun basketball carrière. Mijn advies naar jonge spelers toe, “bescherm je droom en werk er keihard voor om het te bereiken zonder naar andere hun prestaties te kijken (geen afleidingen op je weg zetten, want de weg naar succes heeft al genoeg afleidingen)”.


Veel meer Interviews en Verhalen van Fred Roggen   ---  Hier  ---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten