zaterdag 22 september 2018

SHARTIE / FIBA CHAMPIONS LEAGUE PLAY-IN: Donar Groningen @ Prishtina, Kosovo / DONAR GRONINGEN INTERNATIONAAL CLUB BASKETBALL 2018-2019


Ik probeerde de Uitwedstrijd van Donar in Kosovo zo goed mogelijk terug te kijken; dat viel niet mee..! Uiteindelijk heb ik de eerste helft grotendeels, en nog wat flarden van de tweede helft gezien. Genoeg...denk ik zo maar...
Een korte beschouwing op basis van wat ik gezien heb:
-De spelers van Prishtina speelden alsof hun contract bij het niet halen van de volgende ronde verscheurd zou worden...
-Het Publiek -de Kosovaarse Fans; ja met een Hoofdletter!- steunden hun team alsof het een Finale betrof...
-en beide stellingen zitten misschien niet heel ver van de waarheid...
-Donar is mijns inziens zeker niet kansloos strakjes Thuis...
...maar zal de steun van HUN Publiek net zo nodig hebben, dus niet alleen...
...hoop ik op een barstensvolle MartiniPlaza...
...ik Hoop (Ja, met een Hoofletter!) dat het Groningse Publiek zichzelf Overtreft, en er een Hel voor de Kosovaren van maakt...
-want het zou toch erg leuk zijn als Donar Groningen, – Groningen überhaupt – dit seizoen een stapje hoge Internationaal Clubbasketball mag ervaren..!

Coaches Erik  Braal & Meindert van Veen,
de Spelers/Het TEAM,
en het Publiek MOETEN Vol Aan de Bak in hopelijk een Volle Bak!



Heya (Hup) Donar!!



AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten