zaterdag 4 mei 2019

SHARTIE AART DEKKER / (NIET EERST) EVEN NADENKEN / GROENE CARTOON BERTRAMS: B









SHARTIE AART DEKKER

Bij de (geweldige) Cartoon 'Putin 'Moedertje Rusland' & de Gele Hesjes' van Joep Bertrams in de Groene Amsterdammer

Bovenstaande Cartoon lag al een tijdje klaar om te digitaliseren en te bewaren. In dat soort gevallen kijk ik altijd eerst even of ik de digitale versie kan vinden alvorens ik hem (als dat niet gemakkelijk gaat) inscan.

Dat was dus nu niet nodig; ik vond direct de officiële Tweet waar hij instond.

Toen ik de eerste reacties op Twitter zag wist ik niet of ik moest huilen of lachen...tegelijk maakten ze duidelijk wat een goede Cartoon vermag, en hoe slecht sommige mensen blijkbaar lezen/kijken en/of nadenken...

(AD)

Meer Joep Bertrams via de Groene Amsterdammer   ---  Hier  --- Iets kopen van 'Joep'? Dat kan in zijn Shop   ---  Hier  ---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten