zaterdag 19 januari 2013

Ali B, Mr. Polska en Henk en Henk (#alibovt)

Ik ben een grote fan van het Tros-programma Ali B. op Volle Toeren; vind het een geweldig voorbeeld van het 'Bruggen Bouwen' wat Flutte-II als motto heeft, maar waar ik in ieder geval nog weinig merk...maar dat kan aan mij liggen natuurlijk..

Inmiddels is seizoen-3 in volle gang, en ik vind dat er meer variatie in hoe het format uitpakt inkomt, het is onvoorspelbaarder en veel gediffentieerder geworden.

Nu wil het geval dat ik (ook, allang) een groot fan ben van Henk Westbroek, Henk en Henk aka Het Goede Doel. De laatste aflevering van #alibovt bracht Ali B, de rapper Mr. Polska en Henk en Henk bij elkaar. Ik was waarschijnlijk in een wat andere mood, misschien uitgeput van het stukkie langlaufen (meer kortlaufen dus) kort ervoor, maar i.i.g. 'pakte' de aflevering me minder dan 'normaal'...

Toevallig kwam ik op een Twittersite een link aan naar de 'officiële clip' aan, dus maar even doorgeclickt... Moet zeggen dat het me nu meer bevalt dan afgelopen woensdag..!

Mr. Polska


Henk en Henk


Enhanced by Zemanta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten