maandag 7 januari 2013

He, Buurman...

English: Photograph of dartsplayer Raymond van...
English: Photograph of dartsplayer Raymond van Barneveld during a promotion event for one of his sponsors. Nederlands: Foto van Raymond van Barneveld(Barney of The Man) tijdens een promotie evenement voor een sponsor. (Photo credit: Wikipedia)
Technisch gezien was hij natuurlijk net niet mijn buurman...en letterlijk een collega was'ie ook niet...naar toch...

Een paar straten verder woon(t)/(-de) hij wel hier op Ypenburg...en aangezien ik twee keer de Nijmeegse Wandel Vierdaagse liep, terwijl ik dan 's nachts sliep in een sporthal met honderden postbodes, waarmee ik ooit samen deel uitmaakte van het grote 'Staatsbedrijf der Ptt' was ik ook een verre collega, in ieder geval is hij een stadsgenoot; ik heb het over Raymond van Barneveld, a.k.a. 'Barney', de pijltjes gooiende ex-postbode...

Andere Tijden Sport maakte een van hun mooie Docu's over hem, hier komt'ie:

Enhanced by Zemanta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten