maandag 5 november 2018

GOEDE IDEËEN GEVRAAGD! - WIe weet er een Goede Bestemming voor een flink aantal Voorbespeelde VHS-Tapes???














Na ruim twee jaar ellende nadert het moment dat ik hopelijk mijn nieuwe eigen plekje heb gevonden; nog een laatste verhuizing en dan is het hopelijk zover.

Maar voor het moment daar is, moet ik nog e.e.a. aan volume kwijt; o.a. een flinke verzameling (enkele honderden) voorbespeelde VHS-video-tapes met vooral Filmhuis-films, Grote Films, hier en daar wat Cult en een aardig rijtje Officiële NBA- en andere -Basketball-films (ongeveer 30). Het overgrote deel is van de late jaren '80 t/m de vroege jaren '00 (de NBA-films vooral van de jaren '90). Ongeveer de helft is ex-Rental, de rest was nieuw en niet of slechts een keer afgespeeld. Alle films zijn van voor tot achter getest en kwalitatief nog heel goed.

Ze moeten allemaal weg!

En dat vind ik toch wel jammer; dingen bij het grof vuil gooien dat nog goed is en werkt...lastig... Maar het gaat wel gebeuren, tenzij iemand van mijn volgers/vrienden/kennissen mij nog een lumineus idee aan de hand weet te doen. Wat betreft die Basketball-tapes kan ik me voorstellen dat ze op op sommige plaatsen goed dienst kunnen doen als Decor... Maak je geen zorgen over het afspelen; daar zijn oplossingen voor...heb ze tenslotte allemaal getest..:)!

Ik had ze -samen met een nog vele malen grotere verzameling DVD's en Boeken- goeddeels toebedacht aan een Mediatheek in de mogelijk eerste Buurt Basketball Club...maar dat is dus even anders gelopen...



Dus: Wie o Wie?



AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten