maandag 27 februari 2017

PREMIERE DOCUMENTAIRE-FILM RICHARD DEKKER / DORDRECHT STADSLANDBOUW: 'Leven in de Kas - De Oude Beer'

Het eerste video-documentaire project van mijn broer Richard Dekker, zag vorige week vrijdag, in de Dordtse Bibliotheek het licht. Het verhaal gaat over het leven, in de Kas 'Oude De Beer' op het Eiland van Dordrecht, en ik denk dat mijn broer mooi werk heeft afgeleverd. RTV Rijnmond, RTV West, Omroep Brabant, NPO...anybody?

Speciale aandacht voor het slot; 'de Sambalman' is er niets bij, zal ik maar zeggen...

Helaas kon ik niet bij de Première  aanwezig zijn, maar hij staat nu on-line:

#Primeur Met trots en dankbaarheid presenteer ik de film waar ik meer dan een half jaar mee bezig ben geweest.

Hij is vandaag goed ontvangen in de Blauwe kamer van de Bibliotheek Aanzet Dordrecht. Mijn dank gaat uit naar Jan, mijn zus, de vrijwilligers, de bibliotheek en bezoekers en al het #Levenindekas!



Neem een leegstaande kas, gooi alle kunstmest en bestrijdingsmiddelen de deur uit en ga met een groepje enthousiastelingen lekker experimenteren met groenten...
youtube.com

LeukMeer reacties weergeven
Reageren

*

Er was ook een 'Peper Festival' in de kas, je ziet het als je de video na het einde laat door lopen, of: --- Hier ---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten