vrijdag 22 december 2017

WANT2WEAR WHAT DOUTZEN WEARS? / ACTIE SERIOUS REQUEST T-SHIRT E.V.A. ARTIKELEN: Ik kocht o.a. de T-shirts / SPIRIT AAN HET EIND VAN EEN ONBARMHARTIG JAAR 2017


Het was voor mij persoonlijk geen goed jaar, een onbarmhar-tig jaar zelfs. Daarover misschien binnenkort wat meer, maar dat is niet waar deze post omdraait. Wel dat ik zelfs als het (ff) flink tegenzit, toch weer best vrolijk word, inspiratie en energie krijg, van Acties zoals het inmiddels traditionele 3FM/Rode Kruis Evenment 'Serious Request', van 2017 dus.

Dus heb ik weer wat duiten in het zakje gedaan, heb o.a. ook het T-shirt(s) gekocht.

Terwijl ik dit tik speelt 3FM : Kraantje Pappie; 'Euro's ', of wel  'Die Euro's Gaan Niet Mee Als Dood Bent; Nee!'

Toeval bestaat niet; ze hebben gelijk! Dus wat let je?

AART DEKKER

Hij is er weer: het 3FM Serious Request T-shirt

Maandag 15 december 2014 - 11:57 uur
De webshop draait alweer op volle toeren. Net zoals vorig jaar is er een prachtig T-shirt met songteksten gemaakt.

Het shirt op tv

Grote kans dat je dit shirt voorbij zag komen als je de afgelopen dagen tv gekeken hebt. Het 3FM Serious Request T-shirt werd door verschillende presentatoren en gasten gedragen tijdens tv-shows. Check de fotoserie onderaan de pagina om te zien wie het shirt allemaal droegen.

Bestel het 3FM Serious Request-shirt

Wil jij net zoals Michiel Veenstra, Wilfred Genee en al die andere bekende Nederlanders dat 3FM Serious Request-shirt hebben? Dat kan!

>> Check de webshop om hem te bestellen.

Ook Doutzen heeft een boodschap voor je

***
 Natuurlijk zijn er zowat ontelbaar vele andere manieren om Serious Request 2017 te steunen, zoals:

-Het aloude concept 'Betalen voor een verzoeknummer':   ---  Hier  ---

-E.v.a:   'npo3fm.nl/home'

Nog wat Serious Request 2017 nieuws:

Uit de Stentor(uit de categorie 'Knullig, of juist Doortrapt Slim):


De rapper © Maarten Sprangh

Apeldoornse rapper verkoopt t-shirt voor Serious Request

De Apeldoornse rapper Erren Kücuk verkoopt t-shirts om geld in te zamelen voor Serious Request. ,,Ik verwacht alle shirtjes wel te verkopen.''
Laatste update: 13:54

De rapper, die als artiestennaam Erson heeft, werd eerder deze maand opgepakt tijdens het filmen van zijn videoclip. Kücuk simuleerde samen met twee acteurs een overval in de kapsalon van zijn ouders. Voorbijgangers dachten dat dit een echte overval was, dus belden zij de politie..Lees ook


De rapper en de acteurs werden gearresteerd, het vuurwapen werd in beslag genomen en de politie heeft proces-verbaal opgemaakt. Na zes uur s'avonds die zelfde dag werden de mannen vrijgelaten, toen het bleek dat ze geen overvallers waren. 

Domme actie


Politiewoordvoerder Frank Brouwer veroordeelde de actie van de mannen: ,,Het is natuurlijk een heel domme actie. Je creëert onrust en je brengt onnodig een hele politiemacht op de been.'' Ook Erson zelf baalde dat het zo liep. Hij was de eerste die toegaf dat het een ongelukkige actie was. 

Optreden


De rapper, die zaterdag gaat optreden op het Raadsplein in Apeldoorn voor Serious Request, wil graag wat doen om geld in te zamelen: ,,Ik ben iemand die graag goede dingen doe, dat heb ik ook van mijn moeder. Ik verkoop shirts, mijn moeder geeft tegoedbonnen weg voor haar kapsalon aan de DJ's om in hun kerstpakketten te doen.'' 


Erson met zijn shirtjes © Eigen foto

Kerstpakketten


Woensdagmiddag hebben de dj's in hun derde opdracht van de week gekregen, namelijk dat zij honderd lege kerstpakketten voor middernacht moeten vullen en verkopen. Er moeten minimaal 15 gelijke artikelen in het kerstpakket. De dj's moeten zelf de artikelen produceren en bij het Glazen Huis laten bezorgen. Elk kerstpakket kost minimaal 50 euro.

,,Ik denk dat ik alle vijftig shirtjes wel kan verkopen, al het geld dat ik verdien met de verkoop breng ik het Glazen Huis'', vertelt de rapper. De shirts zijn voor 15 euro te koop bij kapsalon Trendlines in Apeldoorn. Ook is er een mogelijkheid om de shirts te kopen bij het optreden van Erson op het Raadsplein in Apeldoorn.

***



Begrotingstekort dreigt voor Apeldoorn bij Serious Request

Gepubliceerd op 18 dec. 2017
APELDOORN - Maandagavond start Serious Request in Apeldoorn en het moet volgens de betrokken politici vooral een gezellig feest worden, maar er zijn ook zorgen, bijvoorbeeld om de begroting. Op dit moment is er een tekort van bijna 50.000 euro. Heerlen en Breda, die eerder de goede doelenactie organiseerden, bleven achter met enorme gaten in de begroting. http://gld.nl/230x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten