woensdag 23 december 2015

NBA / KOBE: VIDEO: Bryant (37) is matchwinnaar Lakers: "Ik kan nog stukje spelen"



Sporza komt met een bericht: Kobe Kan het (soms) Nog Steeds, originele bericht:   ---  Hier  ---

Oude Krijgers kunnen - ook al zijn ze aan de verkeerde kant van hun top aangekomen - toch altijd nog wel een keer vlammen..!

VIDEO: Bryant (37) is matchwinnaar Lakers: "Ik kan nog stukje spelen"

WO 23/12/2015 - 09:55Kobe Bryant heeft vannacht zijn beste prestatie van het seizoen geleverd. De LA Lakers stonden 21 punten achter bij de Denver Nuggets, maar met 31 punten zorgde de afscheidnemende vedette nog voor de zege: 107-111. Bekijk hieronder enkele van zijn moves en scores.
Bryant was oppermachtig in de 32 minuten dat hij op het terrein stond: "Ik kan nog altijd een stukje spelen", vertelde de vijfvoudige NBA-kampioen. Bij zijn 31 punten deed hij nog vijf assists en drie rebounds.
Over enkele maanden stopt Bryant ermee. "Maar ik heb vanavond geen seconde aan mijn nakende afscheid gedacht."
Bryant zorgt nog voor het enige lichtpuntje in een dramatisch seizoen voor de Lakers. Ze wonnen nog maar vijf keer tegenover 23 nederlagen. De Lakers zijn laatste in de Western Conference.

Bryant blinkt uit tegen Denver:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten