woensdag 13 april 2016

(INTERNATIONAAL) BASKETBALL = FUN! / INSPIRATIE VOOR ORANGE BASKETBALL / ORANGE LIONS / GOED VOORBEELD VAN LITOUWEN GREEN, YELLOW & RED: Wat Denken Jullie van een Oranje-Karavaan?

Wij a.s. Zomer ook een Rood-Wit-Blauwe &Oranje Kara-vaan van
Leiden
->

Dene-
marken
->
Duitsland
->
Oostenrijk
-> Leiden
?!?!?






Lijkt mij een goed idee!



Jullie zullen het misschien 'Hard to Believe' vinden, maar deze post uit 2012 is al maanden lang een hit op mijn weblog - tientallen, tot soms meer dan 100 hits per dag! -

Af en toe - als ik wel een shotje energie kan gebruiken - en ik op mijn 'Stats' zie dat ook die dag het weer een 'Hit' is, bekijk ik het filmpje zelf weer eens - Energie Verzekerd! -, als ik een extroverte bui heb, probeer ik zelf - in volstrekte eenzame afzondering, dat dan weer wel... - zelf mee te brullen met de Karaoke-versie eronder.

Litouwse Fans voor een wedstrijd Litouwen vs. Oekraïne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten