maandag 9 januari 2017

CARTOONS / HUMOR / OPINIE / FF LEKKER LACHEN / EVEN EVALUEREN: 'Scheurkalenders - Fokke & Sukke vs. Dirkjan c.s.'

Al vele jaren hangt er minimaal een Scheurkalender in onze kleinste hokje in huis.

Peter van Straten ooit, ook wel andere soorten, maar de laatste jaren vooral 'Fokke & Sukke'.


Tip!!! - Zijn de lettertjes bij onderstaande cartoons te klein om te lezen? Klik erop en je krijgt een grotere.

Altijd goed voor een glimlach, ff ontspannen, en soms voor (grote) hilariteit.

Nog veel meer dan de paar bijgevoegde
' Fokke & Sukke's ' kan je vinden op
'hun site ----  Hier  ---  dus'.

Tot en met eind 2015; mijn verjaardagscadeau was 'de Dirkjan Scheurkalender', een type dat ik via mijn nestor-coach Maarten van Gent al regelmatig voorbij zie komen.

Veel meer 'Dirkjan':   ---  Hier  ---
Maarten was overigens niet de gulle gever van die van 2016...

'Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken', luidt een oeroud Nederlands spreekwoord, maar -ik druk me voorzichtig uit- kon ons niet heel erg bekoren...


Een dringend verzoek aan 'de Sint' & zijn Kleur- & Roet-Pieten luidde dan ook:

In 2017 dus weer FoSu; heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten