zondag 8 november 2015

NIEUWS / AANRADER: Mijn Zus Nettie Lanceert haar Nieuwe Website

Vandaag lanceerde mijn zus Nettie een nieuwe website voor haar bedrijfje 'Kortweg Dekker'. Omdat iedere kleine ondernemer steun verdient - dus zeker mijn zus! - deel ik hier deze aankondiging, en zal ik ook een link opnemen in het kadertje 'Aanraders'. Mijn broer Richard - die ook vaak de mooiste dingen maakt - leverde de fraaie portretfoto's.


NEWSFLASH!

Vandaag, om 11.40 uur om precies te zijn, zag KortwegDekker het digitale levenslicht.

De tien met een griffel gaat naar Patrizia van Patrizia Schiozzi Webadvies (www.patriziaschiozzi.nl). Zij heeft met engelengeduld (en af en toe gepaste strengheid) mijn soms grillige denkproces in goede banen weten te leiden.

Zij heeft de ‘briefing’: maak een fris&fruitige site zonder tierelantijnen, die past bij mijn persoonlijkheid volledig waargemaakt.

De eeuwige roem gaat naar mijn broer Richard. Hij wist portretten te maken die precies passen bij de uitstraling van de site (en, niet onbelangrijk: waar ik ook zelf naar durf te kijken). Een prestatie van formaat! Ook de foto’s op de homepage komen uit zijn creatieve koker.

Afijn, ik ben apetrots op het eindresultaat. Neem vooral eens een kijkje op www.kortwegdekker.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten