zondag 26 november 2017

@@RT THE HALF...ROEMENIE-NEDERLAND BIJ DE RUST...COLUMNIST AART DEKKER

Ik moet zeggen dat ik -met de goede herinneringen aan EuroBasket 2017 in Cluj- (weer) bijzonder vrolijk word van het Roemeense volkslied...wij moeten het natuurlijk (maar) doen met Wilhelmus...ook mooi, maar energie krijg ik er niet echt van...

Mart, als je er dan toch gaat zitten om commentaar te geven, bereid je dan tenminste een beetje (goed) voor, en beperk je commentaar tot datgene wat feitelijk en juist is...

Waar ik in het eerste kwart, en dan vooral in de tweede vijf minuten daarvan, minder vrolijk van werd? De Refs..! Ik moet erbij zeggen dat Oranje in deze fase nu niet bepaald alles deed om dubieuze calls voor te blijven, maar alles wat dubieus kon worden gefloten, werd gewoon tegen Oranje gecalled. Maar hoe het kwam, kwam het...die twee persoonlijke fouten van Worthy de Jong waren onnodig en niet terecht...

Rond minuut 13 ben ik het hartgrondig eens met 'good old Mart'; Nederland kan echt beter, al wordt er door de tweede vijf dan al een hele tijd uitstekend verdedigd.en hard gewerkt in de aanval...

Oranje moet echt met 10-20 punten verschil gaan winnen.. Ook bij de time out van Toon, deel ik Mart's observatie: "Oranje, het zou zoveel gemakkelijker kunnen..!"
Alweer....Mart; "Het is sprokkelen geblazen..."
Inderdaad...tot de volgende goede aanvallende fase van Oranje..!

Charlon Kloof geeft wel alvast een voorproefje...WAT EEN DRIVE EN DUNK!

Mijn eerste conclusie: Roemenie is inderdaad beter dan op EuroBasket en plukt dus de vruchten van de organisatie van dat Event...zouden wij (dus) ook moeten doen.

Oranje kan echt wel (ruim zelfs) winnen, maar dan moet het de Roemenen defensief het mes op de neus zetten en permanent houden, en dan moet het gaan rennen als het kan, en schieten zoals het moet.

Bij Rust achter is echt onnodig...Mart: "!4 keer TO,...gratis weggegeven..."
Je hebt gelijk Mart!

AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten