dinsdag 22 mei 2018

iBASKETBALL COLUMNIST MARNIX LAMERS: 'Mast-Read' / DBL / DONAR@NEW HEROES / RIENK MAST / E.V.A. / BASKETBALL UNITES

Mast-Read


Gisteren kreeg ik een kort berichtje via de chat: ‘Leuke blogs schrijf je op iBasketball’. Van een oude maat die ik al 5 of 6 jaar niet gezien en gesproken had. Onder meer basketball was onze grote gemeenschappelijke passie. Helaas hadden we bonje gekregen en was het contact verbroken, ik dacht voorgoed. Maar nu wist ik genoeg: tijd voor vergeving. Ineens, hebben we weer fijn contact, zoals vanouds. Dat voelt goed!

Dus de vlag kan in de mast. Inderdaad, de NBB heeft gelijk: Basketball Unites. Al is er maar 1 verbinding wordt gelegd of hersteld door deze column, dan is mijn doel al bereikt. Luister hier naar deze column op Sound Cloud.
Half mei, alles staat in bloei, en het is volop playoff-tijd. Tijd voor de Mast-ers. Er omheen draaien is ook zowat. Dus laat ik maar meteen zeggen wat ik denk en zie in de kristallen b-bol: Donar wordt.......
.....
...

Lees de Hele Originele Column op iBasketball   ---  Hier  ---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten