zaterdag 2 juli 2016

FIBA / NBB / INTERNATIONAAL 3x3 - STREETBALL / AMSTERDAM / AANRADER / IK GA NAAR: Finaledag 3x3 Tournooi Fiba in Amsterdam

Er is een tijd geweest dat ik jarenlang enkele maanden per jaar vooral besteedde aan - het organiseren van - 3-tegen-3 Pleintjes- of Straatbasketball. Mijn doelstelling was zelfs jarenlang: van de stad Den Haag DE Pleintjesbasketball-stad van Nederland maken...

In zekere zin is dat nog een beetje gelukt ook dankzij de Ex-TTD-Hardcore van het huidige St4R.

Alleen sta ik er al een hele tijd op redelijke afstand van. In die tijd zou ik van de eerste tot de laatste minuut aanwezig zijn geweest bij het onderstaande Evenement. Nu ga ik proberen er tenminste morgen een tijdje akte de presence te geven, ik hoop dat het me lukt...

Het is in ieder geval wel een aanrader! Nu maar hopen dat het weer morgen beter is (of was het indoor vandaag?)

Het evenement is dankzij iBasketball/Arie Int Veld trouwens ook via Livestream te volgen:

---  Hier  ---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten