dinsdag 2 februari 2016

INTERVIEW NOVA COLLEGE TOUR (2007) / TOEVALLIG OVER GESTRUIKELD / CABARET / INZICHT AART DEKKER; Hans Teeuwen, en wat vallende muntjes

Ik kwam het stomtoevallig tegen - zocht een cartoon over 'Carnaval' - een aflevering van Twan Huys, Nova College Tour, met Hans Teeuwen. Heeft een paar dagen in een open tabblad in mijn browser gestaan tot ik het - vanmiddag - 'on the side' heb bekeken/beluisterd... Ik ben geen fan van Twan huys en eigenlijk ook niet zo erg van Hans Teeuwen - al kan ik bij vlagen wel gigantisch bij zijn cabaret kan lachten.

Het gaat over 'alles'; Freek de Jonge, Zomeravond, DWDD, Marc-Marie Huijbregts, Theo van Gogh, de Islam, Moraliteit, en nog heel veel meer natuurlijk.

Maar ik deel het nu vooral omdat ik een soort van 'Aha-gevoel' had; ik dacht "Goh, Hans Teeuwen en ik hebben meer gemeen dan ik ooit had gedacht...".
Zoals ik al in mijn introductie van mezelf op deze Blog schreef: ik kan me best voorstellen dat ik in een ander leven Cabaretier had kunnen worden...
En bij het volgen van het onderstaande interview vielen bij mij een paar muntjes; onder andere dat sommige van de hardste grappen van Hans Teeuwen in zijn shows ook - zelfs - wel uit de mond van de eventuele cabaretier Aart Dekker hadden komen...'Aha, dus...'

Nova College Tour - Hans Teeuwen(2007)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten