maandag 1 februari 2016

JEUGD DE TOEKOMST / NEDERLANDS BASKETBALL BREEDTE: 'Junior Basketbal: Compilatie van ons hele project'

Ik probeer - als het me lukt er tijd voor te hebben, en ik ze tegenkom - ook berichten uit het Nederlandse Basketball in de Breedte, en zeker als het gaat om de (jongste) Jeugd, te Delen.

Toen ik dit clipje tegenkwam stond het op 2 Views...laten we daar dan maar gelijk verandering in gaan brengen!



Junior Basketbal: Compilatie van ons hele project.

2 views

Deze video bevat alle dingen die wij gedaan hebben om ons project tot een slagen te brengen. Dit is een compilatie van wat wij als studieteam allemaal gedaan hebben. Wij vonden het ontzettend leuk om te doen en vinden dan ook dat ons project zeker geslaagd is. Wij willen iedereen bedanken die ons gesteund heeft met het project en wij willen alle scholieren bedanken voor de deelname en hun sportieve inzet! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Premiere Pro - Canon 1200D - Gopro Hero 4 black - iPhone 6 Editing: Bas Masseus: https://www.youtube.com/channel/UCIs5cAmD-gDsv5sFt2tXxOg Maarten Lenderink Filmed by: Maarten Lenderink 
tags: HealthSportsPlayingChildrenYouthKinderenJeugdSportEvenementEventBasketbalJunior,



En als de makers er nog wat aan toe te voegen hebben, dan ontvang ik dat graag, en zal ik hetzelfde doen..!
Keep up the Good Work!

AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten