woensdag 7 september 2016

ORANJE BASKETBALL / ORANGE LIONS @ Oberhausen DUITSLAND: De Tegenstander - Interview met Paul Zibser, de nieuwste Chicago Bulls

Vanavond dus Duitsland vs. Nederland – Orange Lions

Ik vind eigenlijk altijd -maar zeker bij basketball van dit voor Nederland zeldzame niveau- dat je niet alleen naar je eigen team moet kijken, maar ook naar dat van de tegenstander. Ook daarvan moet je genieten!

Ik heb er weinig tijd voor gehad, maar op mijn weg terug uit Denemarken scoorde ik bij een tankstation wel de meest recente editie van NBA Basket Deutschland. Een mooi blad, en eigenlijk niet zo duur, zelf niet tegen de hogere prijs voor het buitenland.

Daarin ook artikelen over Duitse spelers.

O.a. de nieuwste Duitse NBA-speler (Bulls) Paul Zipser.
Ik vermoed dat weinig Nederlander hem kennen.

Daarom hieronder een interview met deze speler (in het Duits), kijk vooral ook eens naar zijn stats en vergelijk die met die van de Nederlanders. Om over na te denken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten