vrijdag 21 juli 2017

TOEVALLIG OVER GESTRUIKELD / BLOGGER KEVIN BLEEKER / DEN HELDER SUNS / NEW HEROES DEN BOSCH: 'Een Korte Serie Blogposts van Keven Bleeker op de site van Den Helder Suns'

Een paar jaar geleden zagen we Kevin Bleeker als MU20 Orange Lion, daarna als College Speler in de USA, hij zat al bij de Orange Lions(A-team), speelde in Griekenland, en het komende seizoen zal hij te zien zijn als nieuwe held bij de New Heroes Den Bosch.

Hij schreef een korte serie Blog-posts voor de website van de ook al nieuwe Den Helder Suns, de plaats waar hij opgroeide als speler.


Originele Blog op de site van Den Helder Suns   ---  Hier  ---

tot slot

Basketball heeft voor mij tot nu toe veel gebracht in mijn leven en ook de vorm gegeven. Ik heb dingen meegemaakt die ik zonder basketball nooit meegemaakt zou hebben. Meestal zijn dit hele leuke dingen zoals reizen, wedstrijden spelen of vriendschappen die je maakt. Maar er zijn natuurlijk ook dingen die je meemaakt die minder leuk zijn.

Vanaf mijn veertiende begon ik basketball echt serieus te nemen en zijn er bepaalde dingen die je dan moet doen en laten.....

De rest van deze Post, en de hele Originele Blog op de site van Den Helder Suns   ---  Hier  ---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten