zondag 10 januari 2010

Oogproblemen zullen mij vooralsnog flink belemmeren

20 jaar geleden verloor ik door een zware netvliesloslating het grootste deel van het zicht in mijn rechteroog. Kort voor de afgelopen kerst bleek ook in mijn nog resterende goede oog een scheurtje in het netvlies te zijn ontstaan. Ik ben daarop met spoed geopereerd om dit proces te stoppen. De eerste berichten over de resultaten van deze operatie zijn redelijk positief, dus ik mag hoop hebben voor de toekomst, maar de gevolgen op korte termijn zijn dat ik geruime tijd niet in staat zal zijn veel te zien, laat staan te lezen en te schrijven.
Ik hoop de draad over een tijdje weer op te kunnen pakken!

2 opmerkingen:

  1. Hi Aart,

    Weet niet of je me nog kent of niet. Ik speelde bij dames TTD. Hoop dat het goed gaat met je oog. Kwam er net achter dat je blogged.
    Ik dacht dat TTD niet meer bestond, maar kennelijk slaapt de vereniging nog steeds.
    Ik vroeg me af of jij nog een dames team kende behalve Jumpers.

    Groeten,
    Trisha Bonoo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trisha,
    natuurlijk weet ik nog wie je bent! Hoe zou ik jou ooit kunnen vergeten? TTD is inderdaad nog in slaap, maar wel onrustig; dus wie weet wordt ze wel snel weer wakker... Er is steeds minder (club-) basketball in Den Haag, maar in Voorburg, Delft, Rijswijk wordt natuurlijk ook nog steeds gespeeld. Probeer eens contact op te nemen met Jacqueline! Groeten, Aart

    BeantwoordenVerwijderen