vrijdag 13 juli 2018

FIBA EK MU20 B-DIVISIE 2013 / TALENT-ONTWIKKELING: Waar Spelen de MU20 van 2013 Nu?

12 juni 2013 Orange Lions-speler Olaf_Schaftenaar tijdens de Fiba-Europe MU20B in Pitesti, Roemenië(Foto: Aart Dekker)

#4  Enzo Swart    Fiba-Stats

#5  Jos van der Laan   Fiba-Stats

#6  Yannick van der Ark

#7  Maarten Bouwknecht   Fiba-Stats

#8  Dexter Hope

#9  Kasper Averink

#10  Hidde Vos

#11  Torben Tonnjan

#12  Olaf Schaftenaar

#13  Bernt Waalkens

#14  Kevin Bleeker

#15  Roel Aarts

Vandaag beginnen de Orange Lions MU20 aan hun EK in de B-Divisie. Een mooi moment om even terug te kijken; naar hetzelfde Toernooi in 2013, dus precies vijf jaar geleden bijvoorbeeld.

Waar zijn de spelers van toen nu? En hoe doen ze het als Basketballers?

Ik maakte met Jan Lievaart samen van alle spelers een kort profiel, en we interviewden ze in kleine groepjes. Hierboven staan de profielen, van enkele spelers kon ik de post op iBasketball niet terug vinden, daar heb ik een Link toegevoegd naar hun Stats op het toernooi in 2013. (Mocht iemand de ontbrekende posts wel terug kunnen vinden, stuur mij dan even de Link, dan completeer ik het bovenstaande.

Als Bonus de Stats van Devon van Oostrum -de nieuwe PG van New Heroes Den Bosch- die in hetzelfde Toernooi speelde:   ---  Fiba Stats  ---

AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten