vrijdag 7 december 2012

Toevallig tegengekomen op het Net: 2x MJ...

mensen die fan zijn van beide Michaels (Jordan en Jackson) zullen wel zeggen "Heb je hem...spuit elf...". Aan de andere kant: de tijd vliegt, en er komt een moment dat de volgende generaties zeggen "Michael Jordan? Michael Jackson...wie zijn dat?".

Ik ging zoeken op het net door een column van Wilfried de Jong in NuSport Magazine. En stootte toen al snel op deze clip waarin beide MJ's samen optreden, ik had hem nog nooit (bewust) gezien.

De 'still' eruit is in het licht van het overlijden van Jaclson natuurlijk ook bijzonder..!

De pagina van de blog 'sportgeschiedenis.nl' is so-wie-so ook zeker de moeite waard (daar vond ik deze clip en foto. 
www.sportgeschiedenis.nl/2009/06/26/de-laatste-bal-van-michael-jackson.aspx

Het is natuurlijk maar een fractie van wat er te vinden is op het net over deze connectie tussen de twee 'MJ's', maar deze vond ik ook vermeldingswaardig:
kevinnelson.wordpress.com/2009/07/03/my-michael-jackson-memory-dave-falkowski-and-the-hayward-high-trapping-defense/

Nou vooruit, dan ook nog maar even een paar foto's uit de serie die mij triggerde te gaan zoeken...een hele jonge Michael Jackson, een kind nog, met bal, een basketball:




Enhanced by Zemanta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten