zondag 17 september 2023

SHARTIE AART DEKKER / V.W.M.B.T DE BESTE ARTIESTE VAN NLD: Wende op Lowlands 2023 / INTENSITEIT VUUR PASSIE POËTISCH / BANG/ANGST MOED LEF LEVEN /

Wende - live at Lowlands 2023

 
19 aug 2023 
 0:00 Dit Is Alles 
 4:32 Heb Ik Dat Nodig?
 8:50 Loop Naar Het Vuur
12:40 Deze Gin 
17:09 Voor Alles 
23:10 Niet Bang Zijn 
28:45 Het Is Genoeg 
32:12 Troostzoekers 
35:56 Alles Weggegeven 
40:56 Jij Idiote Dood 
47:10 Sterrenlopen 
54:36 Hou Me Vast 
 
Wende verbouwt de Heineken in een outro van te groot naar te klein 
 

*

CITAAT WENDE: ´We leven in een tijd van gezien worden...maar wie kijkt er dan nog?´

SHARTIE AART DEKKER

Voor.Wat.Mij.Betreft DE BESTE ARTIESTE van Nederland

Wende op Lowlands 2023  

ULTIEME INTENSITEIT, VUUR, PASSIE, POËTISCH over Angst vs. Durf en Lef om te Leven

Geen idee hoe het komt, maar alhoewel ik Wende Snijders al heel lang kende, ontdekte ik haar pas ergens een jaar of vijf geleden ECHT.

Maar sinds dat moment ging ze in no-time op mijn interne lijstjes als Beste Zangeres, Beste Dichteres en Beste Allround Artiest(e) van Nederland naar Nr.1...
 
Waarom was me slechts gedeeltelijk direct duidelijk, maar nu weet ik wel wat me zo in haar aanspreekt... 
 
De ULTIEME:
 
INTENSITEIT
VUUR
PASSIE
POËTISCH
INSPIRATIE 
 
& haar thematiek van
 
MOED 
DURF
LEF (om te LEVEN en te BEWEGEN)
LIEFDE
 
en daarbij natuurlijk nog veel meer, teveel om allemaal op te noemen...
 

(AD)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten