vrijdag 27 september 2024

AANRADER! / IEMAND? / MOOIE ACTIE VAN AMNESTY INTERNATIONAL: Schrijf je vrij! / SHARTIE AART DEKKER / VOOR MIJ VANWEGE GEZONDHEID HELAAS NIET WEGGELEGD...MAAR ANDERS... /

Schrijf je vrij!

 
 
 
 
 
 
Donna van den Muijsenberg
 
Wil je weten wat je kunt verwachten, bekijk hier hoe de dag er uit ziet en bekijk de aftermovie van de vorige editie.

Hartelijke groet, 

Donna van den Muijsenberg

Team Schrijf Je Vrij
Amnesty International
 
SHARTIE AART DEKKER
Logo



Een mooie actie van Amnesty International Nederland, zeker voor mensen die van (brieven) schrijven houden. Wel een marathon, en daarom vanwege mijn gezondheid voor mij niet haalbaar - maar anders zou ik me wellicht aanmelden; het lijkt me iig leuk om een keur te doen - maar wellicht is er iemand anders die hier wel toe in staat is..? In dat geval wil ik als sponsor een kleine bijdrage leveren...

Anybody? (AD)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten