Voorzitter Johan Verborgh en Xavier Van Honsebrouck klinken op de samenwerking. © Bart |
Na een seizoen zonder hoofdsponsor slaan Filou en BC Oostende de handen in elkaar. "Deze partner matcht niet alleen qua filosofie, maar evenzeer op financieel én commercieel vlak. Filou is een jonge en guitige sponsor. Dit speciaal bier is al in heel wat takken van de sport aanwezig, maar besloot om na twee jaar zijn succesvol partnerschap bij BC Oostende naar een hoger niveau te tillen", zegt commercieel directeur Vanessa Flamez.
"We zijn al twee seizoenen vertrouwd met BCO als partner. Daarmee is de liefde voor BCO alsmaar gegroeid. Het is een eer om de naam van een Belgische topploeg te mogen dragen. Vorig seizoen heeft deze club geschiedenis geschreven met de zevende landstitel op rij binnen te rijven, dat is onwaarschijnlijk sterk. Met een topploeg als BCO wil Filou zich graag identificeren", benadrukt CEO Xavier Van Honsebrouck.
Een sponsor die te smaken valt
De reden waarom is zeker niet ver te zoeken: de sportlink is er, maar ook de link met wat er na de match plaatsvindt. Supporters zijn napratend te vinden aan de bar van de Versluys|Dôme, met een Filou in de hand."Een hoofdsponsor als Filou is een droom voor onze club. De fans kunnen letterlijk de sponsor smaken. Iedereen lust dit biertje graag: van abonnee tot occasionele bezoeker, staff en crew én zelfs de spelers en coach. Voor de spelers is het echter een liefde met kwantiteitsbeperkingen", merkt voorzitter Johan Verborgh guitig op. Oostende blijft thuis in het geel basketten en draagt buitenshuis een rood shirt.
Het originele bericht van Knack.be, en nog meer Basketball van Knack --- Hier ---
Geen opmerkingen:
Een reactie posten