dinsdag 4 november 2014

Leuke AIr-Safety Instruction Clips van Air New Zealand

Ik hou van 'Kleine landen aan het eind van de wereld'; ze zijn vaak bijzonder wat betreft natuurschoon en hun bevolking is ook vaan (op een leuke manier) een 'beetje anders'. Dus ga ik graag op vakentie naar IJsland, de Canarische Eilanden, de Azoren, en staan de Kaapverdische Eilanden en Nieuw Zeeland nog op de lijst & heb ik bijzondere vrienden op IJsland en Nieuw Zeeland. En dan hou ik ook nog veel van SciFi&Fantasy. Dit alles 'onder vele anderen' natuurlijk...

Als ik dan een leuk clipje tegen kom uit een van deze landen, dan moet dat naar mijn weblog...dus:

Air New Zealand (1, 2014):
The Most Epic Safety Video Ever Made #airnzhobbit


en een oudere versie (2012):

Air New Zealand (2):
An Unexpected Briefing #airnzhobbit


Met dank aan NRC.nl, waar ik ze vond, het artikel vind je --hier--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten