dinsdag 30 mei 2017

VBL/DWBL PLAY-OFFS FINALE 2017 / GRASSHOPPERS @ LEKDETC / TERUGKIJKEN G4 / VLAK VOOR G5 / IBASKETBALL SAMENVATTING / COLUMNIST AART DEKKER

De onvolprezen Arie int Veld van iBasketball.nl heeft het er maar druk mee: het zorgen voor streams en samenvattingen van de Finale van de Play-Offs Vrouwen.

Onder leiding van Rick Driesen zorgt Solar Systemen Grasshoppers uit Katwijk voor de ene stunt na de andere: ze staan op Matchpoint (1:3) en hebben Uit nog niet verloren, ik hield er in mijn vorige stukje naar aanleiding van G3 al rekening mee, ook al verloren de Katwijkse Dames die Thuiswedstrijd wel.

Samenvatting van een bloedspannende G4 -met OverTime!!-:


Grasshoppers - Bemmel Game 4 Finale Play-offs - samenvatting


En dan woensdag Lekdetec Bemmel dat met de rug tegen de muur staat terwijl de club winnaar van het regukiere seizoen 2016-2017 is! Ik zou -als ik een gokker was- voorzichtig inzetten op een eerste Kampioenschap ooit voor Grasshoppers, maar de Bemmelse Vrouwen hebben eerverleden seizoen al eens in het zelfde schuitje (3:1) achter, en fiksten toen een redelijk uniek karwei; ze wonnen alsnog met 4-3...

Het kon dus weleens bloedspannend worden, en -wie weet- meerdere wedstrijden blijven..!

Mensen die mijn aanrader volgen kunnen dus bijna biet fout gaan...komen dus, en zorg voor een Echte Play-Offs-sfeer!


AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten