donderdag 8 februari 2018

VK LEZERSBRIEF / DE NORMALE NEDERLANDER VAN RUTTE: 'Ik ga er netto op achteruit, tot welke categorie Nederlanders hoor ik nu?' / CARTOONS / TOM JANSSEN TROUW(E.A.)

Cartoon van Tom Jansen en Trouw.nl

Cartoon van Tom Jansen en Trouw.nl

Ik ga er netto op achteruit, tot welke categorie Nederlanders hoor ik nu?

Geachte redactie

 

De ingezonden lezersbrieven van woensdag 24 januari.
24 januari 2018

Normale Nederlander?

Volgens onze premier Mark Rutte gaan alle gewone normale Nederlanders er in inkomen op vooruit. Ik ben maart vorig jaar vervroegd met pensioen gegaan en zie dat ik met ingang van 1 januari van dit jaar er netto op achteruit ben gegaan. Tot welke categorie Nederlanders hoor ik nu?

Harmen Hart, Amsterdam


Cartoon overgenomen van Joop.nl, origineel   ---  Hier  ---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten