woensdag 16 augustus 2017

NOS STUDIO SPORT POSITIEF ITEM NIEUWSUUR / PRE-QUALIFIERS:

De Orange Lions -Oranje Basketbal Mannen, nu eens niet weggezet als sukkels, losers en 'staande op geen enkele Internationale Ranglijst', of als land dat niet eens in de Top-24 van Europa staat.

Maar als Mannen van Stavast! Dat hebben we o.a. te danken aan -het zijn zijn woorden- de sterke schedel van Jito Kok, en de on-professionele uitbarsting van Danillo Gallinari...overigens een van de Beste Europese Schutters die ik ooit zag op de vele Internationale Jeugd-A-Kampioenschappen die ik tussen 1999 en 2011 bijwoonde.

Ik zocht de clip diep in de nacht, Matthijs Groot vond hem in de ochtend toen ik op een oor lag:

Oh Henk Leron wat mis ik die heerlijke humor van je!!
Fantastisch!


Opgeleefde Oranjebasketballers laten niet met zich sollen Vandaag, 07:14 Als we de kenners moeten geloven is er iets moois aan het ontstaan bij de Nederlandse…
NOS.NL

LeukMeer reacties weergeven
Opmerking plaatsenBuffer


USA Berichtgeving Galinari incident:

'SI.com/nba/2017/07/30/danilo-gallinari-los-angeles-clippers-italian-national-team-punches-opponent-face'


En dan na de Loting zijn dit de opties/wedstrijden:

Originele Post op Fiba.com, en nog veel meer over de Qualifiers voor het WK 2019 in China   ---  Hier  ---


#Dat is waar het vanavond in SHZ tegen Oostenrijk om gaat!


AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten