vrijdag 23 maart 2018

WAT EEN SMERIGE, VIEZE, VUILE MANIPULATOR IS DIE BUMA(OOK CDA) TOCH! - 'Nee betekent Geen Wet...' zegt hij, terwijl 'Nee', natuurlijk betekent 'de Oude Wet Blijft'!

Nee Buma was niet degene die zich in de Tweede Kamer probeerde te verhangen, noch denk ik dat hij ooit die soort neigingen zal krijgen -iets te groot Ego- maar toch is deze cartoon er volgens mij een van Buma, waarschijnlijk omdat velen neigingen krijgen zich te verhangen als ze teveel Buma zien... (Cartoon overgenomen van  ---  Hier  ---)
Ik had niet gedacht zo snel na deze post ---  Hier  --- (die heeft me n.l. nogal wat tijd gekost), zo snel alweer te moeten Posten over deze Viezerik. Maar hij dwingt me ertoe;

- zelfs nu het volk -na al zijn intimidatie-tactieken, leugen en gemanipuleer- duidelijk 'NEE' heeft gezegt, gaat hij gewoon op zijn miezerige, respectloze manier door.

- nu zegt hij "NEE', betekent 'GEEN WET', en dat is natuurlijk onverantwoord"

- terwijl 'NEE', natuurlijk betekent dat de Oude Wet geldig blijft', en dat is de Wet waaronder nog nooit een echte aanslag in Nederland heeft plaatsgevonden. (Nu klop ik natuurlijk wel even op blank hout..., want eigenlijk kan je maar beter nooit 'Nooit' zeggen...)!



AART DEKKER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten