donderdag 27 december 2018

SHARTIE AART DEKKER / WTF! / ING-ENQUETE VAN VANDAAG: 'Aan vuurwerk besteed ik dit jaar...' - Dus 5% van de mensen levert al die Overlast & Vervuiling op...!?@#&!! / OPINIE / FALENDE OVERHEID...LEES VVD..! /



ING-Bank: Vraag van vandaag

27 december 2018, 19h17:

Aan vuurwerk besteed ik dit jaar...

Niets

92%

 

 

0 tot 20 euro

3%

20 tot 50 euro

2%

50 tot 100 euro

1%

meer dan 100 euro

2%

Aantal stemmen: 49.563



SHARTIE AART DEKKER: 'Dus als ik het goed begrijp...'


Dan heeft 92% van de bevolking...

-en dat is exclusief dieren, dus vaak nog meer last hebben van vuurwerk dan mensen-

...helemaal niets met Vuurwerk, in ieder geval niet op Individuele basis...

Koopt nog eens 3% wat sterretjes, en hooguit een paar rotjes of kleine vuurpijltjes... Ooit liepen wij kort voor Oudjaar, 23h40 t/m 01h00 Nieuwjaar eens voor een nachtwandeling een waterrijk stukje natuur in de stad in; afschuwelijk om te zien hoe in paniek de dieren daar tijdens het Geknal reageren...


En hebben we al die Vervuiling (rotzooi op straat, herrie, lucht en water, etc, etc.) andere Overlast en GEVAAR (al die Mensen die Verwondingen oplopen, Blind, Doof of Gehandicapt raken, of zelfs het loodje leggen, Branden, Vandalisme, etc, etc.) 'te danken' aan slechts 5% van de Bevolking!?!

Terreur van een Kleine Minderheid dus!

Kunnen die gasten zich niet gewoon AANPASSEN!?!

Vanwege verhoogd risico -ik wil mijn enige redelijk goede oog niet blootstellen aan een verdwaalde pijl of bom- blijf ik tussen Kerst en Oud&nieuw trouwens zelf zoveel kogelijk binnen...



Ik ben VOOR Centraal Afsteken van Mooi Siervuurwerk, en een Verbod in de Wijken...

(AD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten