dinsdag 25 oktober 2016

NBA / (GEEN) PREVIEW AART DEKKER: Vanavond Start het NBA Seizoen 2016-2017 - Welke Verhaallijnen ik hoop te volgen

Veel om naar uit te kijken voor de NY Knicks?
Ik houd het maar eens heel beperkt; er zijn een aantal verhaallijnen die me de moeite van het volgen waard zouden kunnen blijken te zijn:

-Chicago Bulls; doen al veel te lang niet mee om het Kampioenschap, er is de laatste jaren veel veranderd, maar helpt dat ook?

-In 2007 mocht ik Derrick Rose een weekje van dichtbij volgen -en zag een Superster in de dop- dat bewees hij in de NBA onder andere door de jongste NBA-MVP Ooit te worden. Daarna ging het erg mis door -vooral- zware blessures. De man die zeker tien jaar de Franchise Speler in Chicago had moeten zijn, speelt vanaf nu dus bij de New York Knicks; een verhaal op zichzelf! Hoe gaat die combinatie uitpakken? Maakt Phil Jackson ook van deze rampen-club weer een topper?

-Wat wordt het bij de Golden State Warriors, nu met nog meer Star- & Shooting-power?

-Kunnen de San Antonio Spurs zonder Tim Duncan een topper blijven?

-Gaat LeBron James met zijn Cleveland Caveliers nu echt Michael Jordan achterna? Nog drie Kampioenschappen te gaan...

-ten slotte blijven de Indiana Pacers altijd een ploeg waar ik benieuwd naar blijf...

Vannacht gelijk New York tegen Cleveland...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten